5 Easy Facts About webmehr Described

Wiki Article

… روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. … روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. … روز قدس روز جدایی حق و باطل است. من از خداوند تبارک و تعالی خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهای عالَم؛ بر همه مستکبرین، مستضعفین را غلبه بدهد. و از خدای تبارک و تعالی خواهانم که برادرهای ما را در فلسطین، در جنوب لبنان و در هر جایی از عالَم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.»

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

فرد مذكور كه رامین آقازاده قهرمانی نام دارد، پس از دستگیری توسط مامورین به بازداشتگاه كهریزك برده شده است.

اکنون پرسش ما از هر نهاد یا شخصی که در این آدم ربایی‌ها نقشی دارد تنها یک جمله است! آیا عبدالله مومنی زنده است؟

سپس هیات رییسه درخواست را به كمیسیون تحقیق جهت بررسی ارجاع خواهد داد و در صورت بررسی كمیسیون تحقیق و موافقت این كمیسیون، موضوع به رای نمایندگان خبرگان گذاشته خواهد شد.

    طراحی کامل قابلیت responsive یا واکنش گرا برای نمایش وب سایت روی تمام دستگاه ها

همچنین مگذارید که دروغگویی و جعل سند چنان رایج شود که رسانه ملی کشور با تولید و پخش دوباره ی سناریوهایی نظیر سناریوی ترانه موسوی قلابی، روند حقیقت یابی را مخدوش سازد و ابهام ها و مسائلی جدید بیافریند و سنگ هایی در چاه بیاندازد که بیرون آوردن هریک از آنها همچون ماجرای ترانه موسوی از عهده صد عاقل نیز برنیاید.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

استقرار سیستم مدیریت دانش و تبدیل بانک به یک سازمان پیشرو

وی در ادامه افزود: تمام برنامه ها و طرح هایی را که در مناظرات تلویزیونی ارائه دادم را می توانم عملی کنم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

اين نيست مگر عدم توجه كامل شوراى نگهبان به فلسفه وجودى قانون اساسى كه از جمله تعيين اعضاى آن، كه اينجانب پيشنهاد دادم تأييد دو نفر از علماى برجسته قم كافيست امّا كسى اعتنا نكرد، و چه خوب بود كه حداقل جناب آيت‏اللَّه هاشمى پیگيرى مى‏كردند تا امروز اينگونه نمى‏شد؛ و آن همه سؤالات و انتقادات در انتخابات از قبل و بعد از آن بى‏جواب كافى نمى‏ماند.

از جمله تکنیک هایی که در سئوی خارجی انجام میشود شامل موارد زیر میباشد:

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page